HELBO Lézer Kezelés

A Bátorfi Fogászat rendelőjében használt HELBO® lézerterápia eredményesen és kíméletesen szünteti meg a bakteriális fertőzéseket, legyen szó a fogágy vagy a szájüreg megbetegedéséről. A fotodinamikai eljárásnak köszönhetően a szájüregi fertőzések gyorsan és biztonságosan megszüntethetőek, a gyulladás tünetei egy vagy néhány kezelés után már enyhülnek, és jelentősen felgyorsul a gyógyulás is.

Ma már bizonyított, hogy a szervezetben található kórokozó baktériumok jelenléte megterhelheti és gyengítheti az immunrendszert, súlyos szívbetegségeket okozhat, vérrög kialakulásához vezethet, vagy esetlegesen terhességi komplikációkat eredményezhet. A szájban található kórokozó baktérium is okozhat fogínysorvadásból adódó fogvesztést vagy komplikációkat az implantációs munkák során.

Milyen esetekben nyújt segítséget a lézer?

1. Fogágy problémák

Számos páciens problémája a fogkő, azaz a fogköves fogazat, mely komoly esztétikai problémát eredményez. Ez még azoknál a pácienseknél is előfordulhat, akik rendszeresen tisztítják a fogaikat, hiszen az íny körüli rész alapos tisztítása sokszor nehézségekbe ütközhet.

A fogkő nem csak csúnya és kellemetlen leheletet okoz, hanem megfelelő kezelés nélkül fogínygyulladást is eredményezhet, ami elérheti a fog tartó szöveteit is. Ha ez megtörténik, akkor a problémás fog kilazul, majd ki is eshet a helyéről. A fogak elvesztése leggyakrabban bakteriális fertőződés miatt következik be.

Ezért fogkő képződés esetén fontos a terület alapos tisztítása, melyre az ultrahangos depurátor segítségével kerül sor. A mechanikai tisztítás és a kémiai fertőtlenítés ellenére a csatornában, az ún. dentin tubulusban és a gyökércsúcsi területen visszamaradhatnak baktériumok. Éppen ezért, második lépésként a HELBO® terápiás lézer alkalmazása hatékony megoldást kínál a fertőzés megelőzésére és hatékony kezelésére. A HELBO® lézer gyorsabb gyógyulást biztosít olyan fontos fogászati eljárások során, mint az implantáció vagy a gyökérkezelés.

fogíny problémák

2. Szájsebészeti beavatkozások, gyökérkezelés

Ma már bizonyított, hogy a szervezetben található kórokozó baktériumok jelenléte megterhelheti és gyengítheti az immunrendszert, súlyos szívbetegségeket okozhat, vérrög kialakulásához vezethet vagy esetlegesen terhességi komplikációkat eredményezhet. A szájban található kórokozó baktérium is okozhat fogínysorvadásból adódó fogvesztést vagy komplikációkat az implantációs munkák során.

A HELBO® lézerterápia gyorsabb gyógyulást biztosít olyan fontos fogászati eljárások során, mint az implantáció vagy a gyökérkezelés. Az implantációs munkák sikerességének egyik feltétele, hogy az implantátum behelyezésekor a feltárt részbe ne kerüljön kórokozó. A lézeres kezelés elpusztítja a problémát okozó baktériumokat, ezáltal megelőzhető a fertőzés. Azonnali implantáció során a fogeltávolítás után közvetlenül alkalmazott HELBO® lézerterápia, mint fertőtlenítő eljárás, csökkenti a komplikációk előfordulását és gyakoriságát.

3. Nyálkahártya sérülések, fertőzések, afta, herpesz

A lézer a bőrön és a nyálkahártyán előforduló különböző elváltozások - afta, herpesz, gombás fertőzések - és sebgyógyulási zavarok kezelésében is használható. Ezen betegségeknek a kialakulásában is baktériumok, vírusok és gombák játszanak szerepet. A Bátorfi Fogászatban használt terápia segít a sebgyógyulásban, helyben, mellékhatások nélkül pusztítja el a negatívan ható kórokozókat, mindemellett fájdalomcsillapító hatással is bír.

helbo lézer kezelés

Hogyan működik a lézeres technológia?

A fogorvosi kezelés során használt HELBO® lézerterápia fájdalommentes és hatékony megoldást kínál számos problémára. A lézerkezelés alapja az úgynevezett fotodinamikai eljárás, amely során a lézerfény hatására aktiválódnak a fogba juttatott fényérzékeny festékmolekulák, és agresszív oxigén gyökök keletkeznek, amelyek elpusztítják a baktériumokat.

A HELBO® lézer pontos és biztonságos terápiás módszer, minimalizálva a mellékhatások kockázatát, és nagyban felülmúlja a hagyományos kezelések hatékonyságát. A kezelés során a festékkel bevont fertőzött területet lézerrel világítják meg, így az oxigéntermelő reakció elpusztítja a kórokozókat, miközben az egészséges szövetek érintetlenek maradnak.

Ez a gyors és hatékony eljárás lehetővé teszi a fogak megmentését, a gyulladások megszüntetését, és megelőzheti a szájüregi fertőzések terjedését. A HELBO® lézeres kezelés jelentős előnyt jelent az implantáció vagy gyökérkezelés esetén is, csökkentve a komplikációk előfordulását és felgyorsítva a sebgyógyulást. Számos szakirodalmi cikk és kutatás igazolja az eljárás hatékonyságát, amely a páciensek számára biztonságos és hatékony megoldást kínál a fogászati problémák kezelésére.Fájdalommentes lézerkezelés a fogorvosi ellátásban: Gyengített lézert alkalmazunk, ami minimális hőképződéssel jár, és fájdalomcsillapító hatással rendelkezik.

Precíz és hatékony kezelés a lézerrel: Vékony ceruza szerű eszközt használunk, amely könnyedén irányítható a problémás területre, biztonságosan elpusztítva a kórokozó baktériumokat.

A panaszok okát szünteti meg a lézeres terápia: Nemcsak a tüneteket szünteti meg, hanem a gyulladást okozó baktériumokat is helyben elpusztítja.

Biztonságos és mellékhatásmentes lézerkezelés: Nincsenek mellékhatások, így a páciensek biztonságban érezhetik magukat a kezelés során.

Gyors és hatékony gyógyulás lézerrel: A gyulladt terület kezelése csupán pár percet vesz igénybe, és már egy alkalom után is enyhülnek a gyulladás tünetei.