Ultrahangos fogkőeltávolítás

Árlista

Tudta, hogy a lerakódott fogkő fogszuvasodáshoz, ínygyulladáshoz, súlyosabb esetben fogelvesztéshez vezethet?

A lepedék, egy főleg baktériumokból álló filmréteg, mely folyamatosan képződik, és rakódik le a fogakra. Megfelelő fogmosással ugyan eltávolíthatjuk, a folyamat azonban nem áll meg. Ha a lepedéket nem sikerül tökéletesen eltávolítani, akkor a baktériumok egyre összetettebbé válnak, rövid idő alatt kalcifikálódnak és kialakul a fogkő. Ez ínygyulladást okozhat és fogágybetegségek kialakulásához, a fogak korai elvesztéséhez vezethet. A fogkövet fájdalommentesen ultrahangos készülékkel távolítjuk el. Ezzel az egyszerű kezeléssel fogai szebbek, fehérebbek és egészségesebbek lesznek. Az ultrahangos fogkő eltávolítás során fájdalommentesen tisztítjuk meg a fogakat a fogkőtől. Ezt követően egy puha kefe és egy speciális paszta segítségével polírozzuk a fogakat, melyek csillogóan simává varázsolják a fogfelszínt. Az ilyen sima felületen a baktériumok is nehezen tapadnak meg, ezért hosszabb ideig fenttartható az egészséges állapot. Az eljárást követően nem csupán egészséges és ragyogó fogait csodálhatja, de lehelete is kellemesen friss lesz.

ultrahangos fogkőeltávolítás

Hogyan csökkenthetjük a fogkő kialakulását?

A fogkő kialakulásában nagy szerepet játszik a nem megfelelő tisztítás vagy a nem megfelelő eszközökkel történő tisztítás. Klinikánkon a fogkő eltávolítás során a fogorvos/dentálhigiénikus részletesen bemutatja a helyes szájápolási módszereket és eszközöket, melyek segítségével Ön is hatékonyabbá tudja tenni az otthoni szájápolási technikáját.